Sista dagen

Sista dagen i skolan såg jag ut såhär

När vi kom till skolan väntade vi på att läraren skulle komma, men det gjorde hon aldrig. Och hon verkar ha problem med att sjukanmäla sig också? Så vi gick iallafall till nästa hus där vi skulle ha lektion efter och satte oss i datasalen tills nästa lektion började. Då åt vi kakor och skrev utvärdering. Sen slutade jag. Jag och Sara gick in på Gallerix innan vi åkte hem för att jag skulle handla ett kort, Sara tvingade mig att handla det största kortet i hela affären. haha. har iallafall fixat mitt hår nu och vet vad jag ska ha på mig, ska ta något smått att äta nu och sen måste jag sminka mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0