to mutch

Jag känner att jag inte hinner med bloggen just nu, Har inte uppdaterat på hela helgen för har haft en lugn helg och vilat upp mig inför denna sista veckan innan höstlovet. Skolan är såklart sämst på att planera & lägger allt i den sista veckan, Därför har jag 5 prov denna veckan och det betyder alltså att jag inte riktigt har tid med detta just nu. Men när denna veckan är slut så är det lov och då ska jag uppdatera så ofta jag bara kan och ta en massa foton. Har även lite foton nu som jag ska lägga upp men dom kommer efter hand när jag får tid. Har även sovit hos min älskade pojkvän inatt, det bästa som finns. Att vakna upp vid hans sida! thihi.. Som sagt tillbaka till pluggandet nu, Hör av mig när jag får tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0