tisdag

natha kom ju somsagt hit så gick vi ut och väntade på att frida skulle bli klar,När hon va det så mötte vi henne på torget sen kom tove och matte också. Och medan vi väntade på max så gjorde jag och natha en lite cheerlider dans (stavning?). När max kommit gick vi till la dolce vita & väntade på lundgren och linus. Stog där ute & snackade ett tag sen började vi gå. Tillsist börjde alla gå hemåt och jag,frida och max gick till frida för aatt max skulle hämta sina byxor. Där blev vi och spelade skip-bo och drack kaffe. Blev rätt svårt att spela eftersom vi körde att man inte fick säga Ja,Nej eller svära för då fick man ta extra kort. Jag vann dock 2 av 3 gånger så jag är nöjd. Innan jag skulle gå hem ritade frida sveriges färger på kinderna på mig. Nu ska jag lägga mig och se Tv  tänkte jag och sen somna. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: frida

fettball! :D <3

2009-10-28 @ 13:02:14
Postat av: Lisa Avasjö

Fin header! och på tal om den var har du köpt dom dära leggingsarna? Jag vill så gärna köpa sånna!Kram:D

2009-10-28 @ 18:21:19
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0