överraskning för mamma

Mamma trodde att hela familjen skulle iväg och bowla igår och efter det gå ut och äta, Men det var ju inte sant. Vi alla var fixade och skulle ta på oss ytterkläderna då dörren öppnas och in går alla på ett långt led och sjunger, Min morbror går först med svenska flagan i topp. Mamma blir jätte paff och överraskad och folket bara svämmar in och hon säger "det tar ju aldrig slut" hihi. Mest överraskad blev hon nog när hon såg hennes arbets kamrater också, Och när alla är inne säger hon "men vi ska ju bowla?" men så blev det inte. Alla hade med sig mat, Smörgås tårta till de vuxna och hamburgare till barnen, Kladdkakor, Chips, Godis, Läsk och allt man kunde önska sig. Vi åt, umgicks och bara hade trevligt tillsammans. Efter ett tag gick jag,Anna-Johanna och Felix ner i källaren och sjöng sing star sen gick vi upp och åt efterrätt. Vid 9e gick vi ner igen och kollade Körslaget och då kom även Mikael ett tag. Sen gick vi upp och hämtade godis och då kom även Robin, Så jag,anna-johanna,felix och robin satte på filmen som gick på 4an, Hemma bäst! såg typ halva sen blev vi bortskickade för att de vuxna skulle sjunga sing star. Vi hade då sattit oss där uppe. Man hörde tyvärr dom ända upp och jag & anna-johanna bestämmde oss för att gå ner och visa dom hur det ska se ut, haha! så vi gick ner och sjöng lite, Anna-johanna gick hjälpa Gunnel lite och jag fick hjälpa Ewa. När vi kollade på körslaget låg maja även och somnade i mitt knä så jag bar in henne i min säng så hon sov hos mig inatt, Hon vaknade vid halv 10 så jag satte på Scooby Doo till henne, Sen åt vi frukost och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0