göteborg och tv inspelning

igår var jag uppe tidigt, redan klockan 6! vid halv 7 drog vi till Göteborg. jag,natha & pappa. Vi var inne om Kungsbacka för pappa skulle inom någon kund, Så jag och natha fick lite fika att äta på medan han var inne hos dom. Det blev varmchoklad och kanelbulle från Statoil. När vi kom till Göteborg släppte pappa av oss i stan. Vi gick till Nordstan eller Femman som det också kallas. Vi fick vänta lite eftersom klockan bara var kvart i 10 och dom öppnade inte förän 10. När dom väll öppnat börja vi gå i affärer. Mitt inne i centret hade dom även byggt upp en volleyboll plan med läktare där ett gäng spelade. Så vi satt där imellanåt och kollade också. Pappa kom sen och hämtade oss vid kvart i 1 för att vi skulle åka och äta lunch. Blev på Johanssons Krog (tror jag den hette) där man fick buffe. Jätte gott och vi krängde jätte mycket, Kina mat, Salladsbar,pannkakor.. När vi ätit klart körde vi tillbaka mot stan och pappa skulle till någon kund vid byggnaden "läppstiftet" så vi gick bort till Femman igen och handlade det vi skulle. Sen gick vi tillbaka dit pappa lämnade oss och vi åkte hem.
När jag kom hem va Frida och Tessi här, Jag bytade om snabbt sen körde vi in till malmö till SVT huset för att kolla på Tv inspelningen till Robins. Som ni kan se på lördag 21:30 på 1an. Kan hända att vi kommer med för vi var uppe på scenen. Det var klart vid 9e tiden och då åkte vi hem, Jag kollade inlåst, duschade, raka benen sen somnade jag nästan direkt. NU: ska jag tömma diskmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0