my life is just so crazy

efter jag skrev här igår, ringde natha igen. så jag träffade henne och vi gick till två kockar. kom hem tidigt imorse och somnade direkt.

emil kom och väckte mig imorse så gick jag upp och åt frukost sen fixade mig, sen tog vi bussen till lomma, i lomma mötte vi linus,tobbe och matte. badade och solade, kom sedan hem vid åtta tiden.
ikväll mötte jag först lizette så gick vi runt och bara snackade, sen gick vi hem till sofie så kom natha också ditt, satt ute i hennes trädgård och bara snackade om allt, sen gick vi in och satte oss i soffan iställer. vid halv tolv gick vi hem, så fick jag i mig en macka sen var linus och emil här, gick en liten sväng med dom och bara snackade och nu måste jag sova för har en massa att göra imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0