oh, baby its a wild word!

dagarna bara går och går.
hade idrott idag, började med att springa 2 km. sen hade vi friidrott. men ingen vanlig utan någon sorts klasskamp kallade hon det för. vi hade tre stationer, kula, längdhopp och 60 meter. man hade två försök och skulle hamna så nära varanda på både försöken. och så långt det var mellan fick man i poäng och skulle därför ha så lite så möjligt. alltså om man först kastade kula 5,30m och nästa gång 5,70m då fick man 40 poäng. och jag plockade hem minst poäng och vann hela. lite skoj :)
hade även min sista engelsk lektion idag, så himla härligt och skönt. aldrig mer engelska!
nu ska jag gå och sätta mig framför TVn och slappa, ska försöka att inte somna, och klockan åtta ska jag se Paris Hilton, my new BFF.

kisses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh taack!:)

2009-06-09 @ 20:51:22
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: åh taack!:)

2009-06-09 @ 20:51:29
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0