mina senaste dagar

efter festen i fredags följde lizette,emelie, danne och emil t hem till mig och sov. vi alla somnade nästan direkt, dagen efter blev lizette hämtad redan runt 11. senare gick vi upp och åt frukost, för pappa hade handlat bullar till oss. när vi var klara gick vi till lidl och mötte emil och oscar sen vidare till mcdonalds. ditt kom även krissy, frida, tessi och matte. sen gick vi vidare till willy's sen gick nästan alla hem. emelie,danne och emil t hängde med mig hem. danne stack efter ett litet tag till bussen och sen blev emelie hämtad och efter ett tag emil med. sen fick jag äta och fixa mig. kvart i 8 tog jag, frida och tessi bussen in till malmö och hämtade ut biljetterna. sen väntade vi på emelie och gick sedan och handla. sen kom även oscar och max. vi gick och såg my bloody valentine 3D på entré. den västa skräckfilmen jag någonsin sett, riktigt läskig! satt och klämde isönder fridas hand och skrek henne i örat.. haha!


i söndags var jag ju först med pappa och maja i malmö. sen somnade jag och maja till katten gustav 2 i mitt rum, på kvällen var jag bara ute med frida, tessi, emelie, max och emil. vi var mest ute och gick sen stack frida och tessi hem så gick vi och satte oss på en lekplats och snackade. sen gick vi hem till emil och satte på charlies änglar, somnade nästan så trött jag var.. och efter filmen gick vi hem.

igår hängde jag med lizette till lund, hon pircade sig. sen åkte jag hem igen. plockade undan lite här hemma. sen kom emil T hit, så satte vi på vi hade iallafall tur med vädret igen.. efter en stund kom oscar och linus också så då fick vi starta om filmen för att dom ville se hela. senare kom även krissy och sen mattias också. när filmen var slut stack vi ut, och oscar & linus stack hem. vi andra gick till toget och väntade på emil E. när han kom stack vi till bråhög, var på lekplatsen och spelade basket. när klockan blev lite över åtta följde jag emil T till busstationen där hans pappa kom och hämtade han och sa hejdå för nu ses vi inte på två veckor!! sen gick jag tillbaka till dom andra och spenderade hela kvällen ute och det kom fler och fler. sen började det bli kallt ( runt 11 tiden ) så jag linus och oscar gick hem till mig och satte på någon läskig skräckfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0