godnatt!

idag har jag varit rätt så aktiv med att fota. jag,mamma,pappa och maja körde till entré runt 18-tiden.
gick mest runt där och tittade. min pappa älskar att bara köra runt så det gjorde vi i malmö efteråt. vi kom till någon lekplats där maja ville leka. och det gjorde vi alla.haha! man växer nog aldrig ifrån en viss barn ålder. men iallafall sen körde vi vidare mot hamnen o.s.v. efter det körde vi hem igen och då var klockan lite efter 8a.vi mös lite framför TVn med godis och sen körde jag och pappa till nöjes och hyrde film + handlade slush ice. när vi kom tillbaka satt natha på mitt rum och väntade och vi gick ut. hamnade på james och väntade på lizette,sen gick vi tillsammans hem till mig.satt bara och snackade & sedan skulle max komma.så vi beslöt oss för att baka kladdkaka. klockan halv 12 på kvällen/natten. sen kom max och vi överraskade honom med den fina kladdkakan som vi hade ritat och skrivit på. det som stog på den fattar endast dom som var med eller har hört talas om det. runt 1 stack dom hem och nu ska jag sätta på " the house bunny"







G O D N A T T .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0