en blandning

har så mycket blandade känslor just nu, både bra och dåliga.
jag sitter här och äter godis, vilket jag verkligen inte borde, jag borde inte äta massa skit och sedan ligga och sova bort halva dagen. jag hatar mig själv just nu för att jag inte gör något åt det, jag borde träna!! speciellt nu när man inte har idrott på mer än 10 veckor, det är hemskt att känna såhär. jag hatar att må såhär och det är bara jag själv som kan ändra på detta men orkar jag? nej! men nu ska jag ta tag i detta för såhär vill jag inte gå runt längre och såhär vill jag inte känna och tycka om mig själv.
sen måste jag bara säga att jag är så otroligt glad och stolt över mina vänner. jag älskar dom så himla mycket. vi finns alltid för varandra och stället alltid upp, vad skulle man gjort utan dom? jag tror faktiskt att jag har världens bästa vänner, det finns inga bätte, och jag har fått chansen att få dom alldra bästa!



låten får mig att tänka på allt, lyssna!

Kommentarer
Postat av: liz

Jag älskar din linsan, du är helt underbar och jag vet inte vad jag hade gjort utan dig

Jag är så jävla glad att v´vi tog upp kontakten såhär igen, du är bäst älskling.

Jag kommer alltid finns här för dig, i vått&torrt.

JAG ÄLSKAR DIG

2009-06-16 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0