E OCH F.

varit och shoppat med saknade sofie idag, blev en tur på obs med fika. vi kom dit vid halv 11 och tog bussen hem 20 över 2, lite shoppat blev det också, blir kanske foto på det imorgon. när jag kom hem gick jag till mormor där christel och gunnel var, sen körde gunnel mig hem.

bilden är på mig och sofie från göteborg i julas.

runt halv 7 kom sedan frida till mig så åt vi jordgubbar med vit chokladsås, sen kollade vi på paradise hotell och sen paris hilton, efter det kom evelina så började filmen Störtkär så vi fastnade framför tvn till den tills min mamma kom in och frestade oss med nachos (hon hade två arbetskamrater här på tjejkväll) så vi bestämde oss för att göra egna, dom blev dock dränkta i ost, och det blev för mycket HOT sås menmen ändå rätt lyckat. när vi ätit upp fick vi frida att gå och diska efter oss så jag och evelina kunde se klart filmen, vilka underbara kompisar vi är va? när filmen var slut gick vi till kyrkan och satte oss där och väntade på linus och marcus, vi roade oss med att sjunga och meditera, sen när de kom följde vi evelina hem, eller linus och marcus vände efter halva biten sen hade jag och frida följe till åkershus sen träffade jag min morbror och hans fru så min morbror följde mig hem så började paradise hotell.

bevis på att frida diskade

på vägen till evelina plockade vi blommor till håret.

kisses and huggs!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

hahaha för fan,ni va inte alls snälla :( kommer inte göra det mer, fick ingen hjälp ju ;)

2010-05-12 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0