onsdags kväll

efter jag kommit hem från malmö i onsdags fixade jag mig sen körde pappa mig,frida,krissy och emil till lomma. natha och emil t hade redan kommit, vi gick in på hemköp och handlade lite sen väntade på mer folk, vi gick bort till grillplatsen och spenderade kvällen där, natha och linus stack lite tidigare, senare gick vissa hem, vissa åkte hem och vissa stack till danne, jag var en av dom som stack till danne, det var även krissy,emil och hampus. när vi kom dit gjorde vi pommes och ägg, vi satte oss där ute och åt, lyssna på musik och bara snackade. sen gick vi upp och dom satte på en killfilm så jag och krissy gick ner och badade jacuzzi, efter ett tag tog killarna sig in i badrummet och det blev skummkrig, tillslut blev de så blöta att de tog av sig och alla sprang ut och slängde sig i poolen, sen in i jacuzzin igen, så vi satt 5 stycken i jacuzzin så ni förstår nog hur trångt det var, när vi badat klart gick vi upp och kollade klart filmen, vid halv 6 gick krissy och emil ner och la sig, danne gick in i sitt rum och la sig och jag & hampus somnade i sofforna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0