natt bloggning.

jag och anna-johanna gick till nöjes och hyrde film sen,det blev Legally blondes 3,såg den hemma hos mig sen gick vi hem till gunnel och kollade Beck som gick på 4an, påvägen hem till gunnel mötte vi jonas och maja så maja gick med oss, hon satt och mös i mitt knä och somnade sedan där,riktigt mysigt! när beck slutade gick jag hem, kom inte mer än innanför dörren innan jag gick igen, gick till badet och mötte Kim och Emil från lomma, snackade med dom en stund sen gick hem och kollade paradise hotell med mammi.

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Ja, det är några andra, jag ska ta kort på de och lägga upp på bloggen sen när jag får tillbaka min kamera ;)

2009-07-28 @ 13:15:42
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hoppas du får en bra dag idag

sötnos! :) Puss ♥

2009-07-28 @ 13:17:52
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0