mycket gjort med lite ord

vaknade i tid idag, kollade sjunde himlen,cykla & lämna filmen, gick ut med hunden sen körde till Lund med gunnel och anna-johanna, när vi kom hem satte vi oss ute i solen sen gick jag och anna-johanna ut på en långrunda med hunden. när vi sedan kom hit igen städade vi här nere och senare stack anna-johanna, så jag gick och fixade mig och stack sedan till Frida. var där ett tag sen gick vi ut och mötte Max sen vidare hem till Tessi, och bara sa hej! sen gick vi vidare mot torget och senare kom Natha så gick vi ut till mcdonalds, efter det gick jag och natha hem till mig, kollade paradise hotell sen gick vi ner till komunhuset eftersom det hade hänt något där, när vi sen kom tillbaka väntade vi tills Kim och Emil skulle hitta hit,de handlade med sig choklad och läsk, när de kom valde vi en film, det blev Hus i Helvete. sen såg vi lite TV, och sen stog vi utanför mig och bara snackade och sen stack dom nu för ungefär en halvtimme sedan (03:30), jag är pigg nu och sitter och ser TV med min bror eftersom han heller inte kan somna.

bild på mig och max eftersom han kom hem idag,

och en bild på mig,lizette och natha för att natha också kom hem idag och för att lizette är jätte saknad.


Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Yes :D

vad ska du göra idag då?

2009-07-29 @ 16:13:47
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: liz

saknar dig stumpan. hemma snart

2009-07-31 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0