min dag

jag är super trött och somnar närsom därför blir det ett kort inlägg om dagen,
mötte krissy runt halv 3 vi satte oss på torget så kom matte, vi satt och snacka en liten stund sen begav vi oss till busstationen för att vänta på att emil t skulle komma med bussen, sen kom även emil e, oscar, oskar, marcus, linus. senare kom killarnas buss och så kom tobbe med, snackade en snabbis med han sen cyklade jag och krissy hem till henne så kom min pappa dit och hämtade mig så körde vi till svågertorp och hämtade släktingar som varit i portugal.

senare hade vi gäster från Norge här, sist jag träffade dom var jag endast 1 år och minns ju självklart inget från det, runt åtta tiden kom linus och emil t hit, så gick vi till torget mötte krissy,frida och tessi sen vidare till bråhög och mötte resten av killarna och senare kom även natha. vid halv 11 stack de flesta och jag,natha,krissy,oscar,linus och oskar stack till nöjes hyrde film och handlade godis sen gick vi hem till linus och mös till filmen och hans mamma bjöd även på glass.

kvällens outfit kommer imorgon, för jag är så trött!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Vad fatta du inte med bloglovin? =)

2009-07-08 @ 11:09:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0