kisses

just nu sitter jag ute i trädgården med datorn på bordet, mitt emot mig sitter pappa och jonas (morbror), snackar och dricker öl. Anna och Albin stack nyss, vi var ju hos dom och grillade innan åt även jätte god efterrätt, har bild som kommer sen! när vi ätit allt tog jag,mamma och anna bilen till nöjes och hyrde vars en film sen körde vi hem till oss och körde kubb, tjejerna mot killarna och vi vann med 2-1 sen ville killarna ha mig så då vann vi en runda också. nu kallar min älskling, Maja. som ska sova här hos mig inatt vi ska ner och se filmen jag hyrde nu, Collage. om jag inte blir så trött så uppdaterar jag efter annars hörs vi imorgon. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0