idag och igår

igår blev det fest hemma hos marcus med trevligt folk, tack för det!
nästan direkt efter jag skrev här igår kom emelie, så gick vi hem till gunnel och åt sen hem hit igen och jag fixade mig, sen gick vi till torget för vi skulle möta evelina där, det började regna så vi fick ta skydd under taket sålänge sen när det slutade gick vi hem till marcus, runt ett tiden begav visa sig hem och andra till statiol, sen gick jag,tobbe,linus och oscar hem till oscar, linus somnade men sedan följde jag och oscar han en bit så han kom hem och la sig, sen satte oscar på någon rolig svensk serie som vi låg och kollade på. sen sov jag och tobbe där och jag vet inte riktigt när vi alla somnade.
vaknade idag runt 1 och satte på MADE på mtv. sen vid halv 3 gick jag och tobbe hem.

idag ska jag bara ta det lungt, jag vet fortfarande inte om maja kommer?.. men TVn är inbokad idag, mamma ska iväg på tjejmiddag och pappa & jeppe vet jag inte när dom kommer hem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0