hörs imorgon?

hade inte tid med att uppdatera igår, eftersom jag vaknade, fixade mig sen drog vi till Göteborg för att shoppa. Det blev lite shoppat iallafall och bilder bjuds det nog på sen. när jag kom hem (runt halv 11) var natha här, så vi tog min moppe till nöjes innan de stängde och handlade godis, sen stack vi till ica och mötte frida,krissy och tessi. De hade hyrt film tidigare, Wild Child som jag dock redan sett men den är så bra så det gjorde inget, vi såg filmen sen stack frida och tessi så gick vi ut i uterummet och bäddade och sen in och kollade filmen "tretton"
snackade även med killarna ett antal gånger i telefon, dom är i simrishamn och tältar och var lagom fulla. vid 3 gick jag,krissy och natha ut i vårt uterum och la oss, vid halv 5 somnade vi och då var det ljust ute. vaknade 12 och pappa hade handlat bullar, sen kollade vi life of ryan som jag fortfarande tittar på.

runt 3 kommer nog natha hit igen, vi ska se stylista och mommy's boys sen blir det middag och en massa annat kul, återkommer imorgon. kisses and hugs!

bjuder på en bild på han från wild child, mest för att han var så snygg! (ser dock tråkig ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0