friday

familjen ryllander kom somsagt hit på middag, vi grillade flintastek och till det åt vi potatisgratäng, mycket gott. när jag ätit stack jag hem till linus, där var emil t och marcus, matte kom också, vi gick ut och då kom oscar. linus och marcus stack för att fixa lite så vi andra stack till mossen. efter ett bra tag kom linus och marcus tillbaka och då kom även evelina. det började regna så vi stack hem till linus, gjorde popkorn och satte på filmen "jalla jalla", när den var slut stack vi och mötte natha, jag och natha gick hem till angjelo där bara viktor var, snackade och lite annat, sen vid ett stack jag och natha hem. nu ska jag snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0