alltid något dåligt

varför är det alltid så att när man tror allt äntligen blir bra vänder det och blir sämre?
jag trodde bara att man hade en otursdag men jag verkar ha fler, igår var jag i lomma och tappade min Guldring som jag fick av mina föräldrar i konfirmation, jag älskade den och tog på mig den direkt och har haft på mitt finger i 2 år, igår tappade jag den och nu känner jag mig "naken" utan den, det är hemskt.
dagen blev inte bättre idag min cykel fick punka och min dator har gått sönder, går inte ens att starta!

ni förstår kanske att jag inte orkar med att blogga nu, så min dag igår kommer när jag får lust, har även massa bilder jag skulle visa men det får väntas till och om min dator börjar funka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0