24 juni

anna väckte mig idag runt 12 och frågade om jag skulle med henne och mamma till entré, självklart ville jag det så jag gick upp och fixade mig. jag,mamma,anna och maja åkte dit, shoppade och fikade på wayne´s coffee, riktigt gott!
handlade ett par skor, som är sååå snygga! visar bild senare. lyckades även få nackspärr, gör så ont.. när vi kom hem kom frida hit så slappade vi framför TVn eftersom jag inte kunde göra så mycket, sen åt vi mat och frida åt även här. senare stack pappa och jeppe och är nu borta hela helgen, så kom anna hit, jag och frida gick ut och gjorde dom sällskap och spelade sedan ett lite annorlunda memori som de handlade idag. sen var vi rastlösa så vi gick ut en sväng alla 4a plus hunden, gick till ica och handlade lite gott sen kom evelina också dit, gick hem till oss och såg tv och åt choklad.
måste gå och lägga mig snart, eller ska lägga mig och se paradise hotell för att komma upp i tid imorgon och fixa en massa  innan emelie kommer, inte träffat henne på evigheter så ska bli kul.
kladvalet för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0