we're going nowhere



som ni kanske ser har jag ny bild på min blogg, fixade lite med den idag blev inte precis som jag ville att den skulle bli men det får dugga så länge.
idag är jag ledig och jag passar maja, det är fredag idag och denna helgen är jag ledig, ska bara ta det lungt vilket ska bli väldigt skönt, någon som har tips på någon bra film?
har sovit hos mormor och morfar inatt igen, kom ditt vid 23 tiden igår och då var det bara jag och mormor hemma, så vi satte oss i soffan och snackade i kanske 1 och en halv timme väldigt skönt att bara sitta och snacka om exakt allt, tack så mycket för att du finns mormor <3
morfar kom hem lite över 00:00 och frös jätte mycket, så då trodde vi att han också blivit sjuk nu så vi tog tempen men det gick inte så bra för enligt den tempen hade alla undertemp haha..
let's dance ikväll ju sen efter det kommer samantha som jag har börjat kolla på, det handlar om en tjej som råkat ut för något så hon har tappat minnet totalt och känner inte igen någon, innan var hon en "elak" tjej som var otrogen och allt, och nu kan hon inte ens tänka att hon har varit det, har somsagt bara sett 1 avsnitt så vi får se vad som händer där idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin din blogg blev nu:) jag saknar dig linn och vi måste ses på tisdag! älskar dig min vän<3<3<3

2009-01-25 @ 11:30:59
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0