6 januari

nu har jag precis duschat och klätt på mig.
ska torka håret lite sen kamma det och kanske sminka mig
får se om jag orkar det.
sen ska jag gå hem till min mormor&morfar och snacka lite med dom och sånt
det händer tyvärr inte så ofta nu för tiden, har så mycket annat att tänka på och göra
och snart börjar ju skolan igen så jag får passa på nu när jag har tid med det.
det är inte lika kallt ute idag min temp står nu på 0 grader mycket bättre än - 11!
maja sov somsagt i min säng med mig inatt, vid halv 10 vaknade hon nog så ville hon se barbie
så jag satte på den så jag kunde fortsätta sova men hon bara snackade med mig hela tiden
och så haha tillslut skickade jag upp henne och jag fortsatte sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0