you make me sick !

min skoldag har varit bra fast lång började 08:20 och slutade 15:50 fast vi fick sluta 20 minuter tidigare.
vi började skoldagen med svenska, han tog även ut oss för att snacka om den novell vi skrivit innan jullovet och den fick jag VG på. efter svenskan hade vi datorkundskap och vi fick en ny lärare och hon värkade chill. på engelskan efter maten jobbade vi först lite och sedan kollade vi på film och jag låg och somnade. och slutligen hade vi bara medicin,och den lektionen gick också bra. efter skolan åkte jag och lizette och fikade på subway, första gången vi provade det och vi gillade det,gjorde det precis som man ville ha det, sen tog vi bussen hem och vi har ingen mer läxa denna vecka, jätte skönt. har ätit middag för ett tag sedan och just nu är christian och katrine här (mammas kusin och hans fru från åhus), hade tänk röra mig uppåt till dom för att vara lite social men jag orkar verkligen inte, mina ben är typ förlamade :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

heter er datalärare linda? <3<3<3

2009-02-25 @ 21:46:58
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det gör hon :P haha har ni också hon?

2009-02-25 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0