tjingeling

just nu är jag väldigt glad, varför vet jag inte? men det känns skönt att vara såhär glad, haha ! ikväll blev det inget prata lite med Erika L om att hitta på något men det blev ingenting, får bli någon annan gång :) har även huset för mig själv idag och ändå bjuder jag inte hit någon jag måste verkligen vara sjuk, haha.. nej men jag tänkte gå och gymma nu och spela högmusik,ingen som kan komma och klaga nu sen tänkte jag fixa på mitt rum, har funderat på det ett tag nu alltså att ändra om så det ska jag nog göra efteråt får se hur långt jag hinner idag,men är sjukt pigg kan nog bero på att jag sov 3timmar när jag kommit hem från jobbet, och på tala om jobbet nu är det bara en vecka kvar där och shit vad tiden har gått fort det är helt sjukt, men jag har verkligen trivts där och jag kommer sakna det när jag väl slutar där :(
nej nu ska jag nog gå och göra nytta sålänge jag är på sånt här humör haha
ha en bra kväll.

träning outfit

hårband, träningstopp,shorts,gympaskor och tjocktröja över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0