nytt

som ni kanske ser har jag ny header, hade lite tråkigt så jag skapade en ny,hoppas ni tyckte den var fin!
sitter i min säng nu med datorn i famnen, har dofte ljus tända brevid mig också och på min tv spelas filmen american pie beta house,tror jag den hette? om det står lite konstiga saker i texten är det för att mitt tangentbord suger :( alla knappar funkar inte riktigt,jobbigt! imorgon börjar jag inte jobba förän halv 4, men känns som om hela min dag redan är planerad. mamma ska väcka mig när hon ska till jobb så ska jag gå ut med hunden och då ska jag gå hem till gunnel och hälsa på henne eftersom hon kom hem från spanien idag,får höra lite hur hon har haft det och lite så :), när jag sedan kommer tillbaka hem ska jag gå och springa på löparbandet sen duscha efter det, ska även försöka få upp min nya magnettavla på väggen, sen tänkte jag vila lite och sedan äta innan jag ska gå iväg och jobba halv 4 eftersom jag sedan jobbar till 22:00, sen efter det ska jag hem och sova, kanske blir ett litet inlägg? vi får se..
ha en bra dag allesammans för det ska jag försöka ha :)

Kommentarer
Postat av: sofie

nej så cp jag ser ut haha :|

2009-02-04 @ 21:06:09
URL: http://ddanielsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag älskar dig snygging<3

2009-02-05 @ 15:12:12
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0