my life would suck whitout you

veckorna går så snabbt, redan torsdag idag. idag började vi klockan 10 och slutade halv 4. ida var tillbaka idag, hon har varit i thailand i två veckor, och hon var jätte brun =( .. dagen har gått bra vi började med vård och omsorg där vi kollade på film och svarade på frågor,på engelskan satt vi vid datorerna och skulle kolla lite saker på youtube.com .. och sen sist hade vi medicinsk grundkurs där det var några sjukgymnaster på besök så vi fick lära oss lite olika lyftningar, både för upp&ner i sängen, från säng till rullstol och från liggande till sittande,sen skulle man typ visa upp det för klassen och man skulle förklara hela tiden vad man gjorde. vi skulle igentligen haft arbetsmiljö och säkerhet idag med men eftersom vi hade förflyttningsteckniken till halv 4 var det inte lönt att ha den lektionen i en halv timme efter, så vi fick sluta. jag och lizette fick även springa till bussen sen och så åkte vi hem tillsammans med rasmus. sen gick jag själv hem. ikväll händer inte ett skit.
p.s. eftersom ida varit i thailand hade hon köpt hem armband därifrån till mig,lizette och louise (och självklart sig själv), hihi kompis armband :D tack ida <3
såhär ser mitt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0