min födelsedag

nu kommer en liten berättelse om min 17 års dag, hihi. jag vaknade runt halv 10 tiden, pappa hade stuckit till jobbet redan vid 7 så mamma sa att jag skulle få min present senare istället när alla var hemma. jag låg i min säng och drog mig till typ 10 i 10 sen gick jag upp, fixade mig och åt. har glömt att berätta att det låg ett paket i min brevlåda, jag öppnade det och där i låg ett presentkort på cara mia på 200 kr från siw och bertil (som är sebbes mormor och morfar), tack så hemskt mycket! natha kom hit runt 11 tiden och då gick vi först till siw så att jag kunde tacka för presenten. och sen tog vi bussen in till malmö och sen vidare till danmark med tåget. spenderade hela min födelsedag i danmark, jätte mysigt och roligt. senare tog vi oss hem igen och när jag kom hem blev jag bjuden på pommes,bearniesås och lövbiff och fick då även min present från familjen en ipod touch, efter vi ätit och bara umgåts och jag hade berättat om min dag satte jag mig framför datorn och då plötsligt knackar det på dörren och jag går och öppnar, där står pernilla och johan (sebbes mamma och pappa), dom gratulerar mig och jag fick ännu mer presenter, en snygg tröja som jag faktiskt kollade på idag och ville så gärna ha och ett super snyggt halsband, tack så hemskt mycket!(kanske kommer upp en bild på det sen)dom kom in och snackade lite sen körde dem vidare igen, vid 9e körde pappa mig och natha till nöjes där vi mötte sofie, vi handlade godis och tillbringade sedan kvällen hos mig framför tvn, natha skulle igentligen gjort några goda drinkar till oss också men det hann vi inte, eller orkade inte rättare sagt, så dom får hon bjuda på någon annan gång istället.

världens största tack till pernilla,johan,siw,bertil,lovisa och jonathan för allt, och alla dem underbara presenterna från er, vet inte hur jag ska kunna tacka er, men jag är väldigt glad att jag fått lära känna er och ni får mig att känna mig som en stor del av er, tack så mycket <3

     
klicka på bilderna för att få dem större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0