MAMMI <3

idag har jag varit och shoppat med mamma på nova och allt detta fick jag :
en peak tröja från stadium
en kort kofta från zoul (MQ)
ett par jeans tights från MQ
ett par svarta spets tights från kappahl
ett par skor från håkanssons
en sjal från kappahl.
tack för allt mamma<3
(tänkte fota när jag har det på mig för  att få en bättre bild av allt, men jag orkar inte just nu så kanske blir senare, annars hamnar det väll någon gång på "dagens outfit" )
fast en liten bild bjuder jag iallafall på.


familjen nilsson är här nu och vi har precis ätit massa gott, pommes, grillat kött,lökringar, bearnisesås och en massa annat gott. och nu väntar jag på att nathalie ska höra av sig :)
har även gjort en ny header som ni kanske ser, men den är bara tillfällig för jag blir aldrig nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0