godmorgon

klockan slog precis 10:47 och jag är redan uppe och pigg, vad har hänt? vaknade för ungefär en halv timme sedan,
nu på dagen har jag inte direkt någonting bestämmt,och om inget dyker upp går jag nog och gymmar,
igår kväll så gymmade jag,sprang på löparbander och hade musik till,mycket roligare träning då. sen när jag tränat klart hade jag fått ett sms från lizette om vi skulle ut och gå och snacka lite så jag ringde hem till henne och vi bestämmde att vi skulle ses, vi gick en runda och sen mötte vi sofie, vi stog bara och snackade och vid kvart i 12 tog vi oss hem, när jag kom hem var fortfarande ingen hemma men efter ett tag kom dom, sen orkade jag inte vara uppe längre så jag satte på morgan pålsson och somnade till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0