18 februari

jag vaknade vid halv 12 tiden av att jag fick sms av pernilla :) fast det var bra för jag behövde gå upp då ändå. när jag kom upp hade pappa handlat bullar, senare åkte jag,pappa och jeppe till media markt.. fick tre stycken ipod fordral av pappa,ett svart, ett vitt och ett rött så att jag kan variera,hihi. skulle igentligen ha träffat erika L idag men hon blev sjuk så vi får ta det någon annan gång,istället somnade jag på soffan och vaknade sedan runt 5 tiden, ikväll städade,renbäddade och dammade jag mitt rum,till dammsugningen kom jag aldrig får väll bli imorgon, måste även säga att jag inte gillar denna datorn just nu, inte själva datorn kanske men tangentbordet,så ni får ursäkta om det blir en massa fel men jag försöker,hihi. mer skrivande blir det nog imorgon för jag är väldigt trött och tänkte bädda ner mig, godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0