malmö city

dålig uppdatering igen, har varit i malmö nästan hela dagen. åkte först in till entré med frida,mamma och anna sen åkte vi vidare till triangeln, anna gick och fick sina naglar fixade och vi andra gick runt och kollade i affärerna, när hon var klar möttes vi alla och gick till mcdonalds och åt, när vi satt där och åt kom pappa och maja också. mamma och anna körde hem igen och jag&frida gick med pappa&maja, vi gick till folkets park, gick en runda och kollade på olika saker och sen fick jag åka parishjulet med maja. sen hade vi parkerat på triangeln,jag och frida hade lite problem att gå med våran klackar och mina hällar blödde, när vi kom tillbaka till triangeln igen så gick vi i lite affärer med och jag visade en päls jacka jag hittat tidigare på dagen, blev så kär i den direkt och ville visa den för pappa så jag provade den sen åkte vi igen, men körde bara ett varv runt triangeln sen frågade pappa om jag verkligen ville ha jackan, självklart! så vi stack in och handlade den, tack pappa.. jag älskar dig!



pappa och frida i svart  och röd tröja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0