tisdag

Godmorgon, dock för en timme sedan men har inte orkat uppdatera. igår var jag hos mormor och morfar ett tag när jag gick därifrån mötte jag frida så gick vi hem till mig, tog det mest lungt och väntade på emil och kim. under tiden kollade vi mest TV och sjöng med till "lotta på lisseberg" när dom sedan kom så började beck, så vi kollade på den och ett tag efter beck såg vi paradise hotell, när det var slut stack vi bort till krissy en stund, satt framför TVn och snackade och sedan tog vi oss hem igen. somnade ett tag efter jag kommit  hem.
har varit dålig på att uppdatera nu på senaste tiden men jag ska försöka, och idag blir det nog en outfit också, fast ska inte lova för mycket.
kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0