the last day

har haft fullt upp idag, mormor och morfar kom och hämta mig så körde vi till Hörby där morfars moster bor, när vi kom skulle hon ner till centrum och göra några ärenden så vi hängde med, handlade även tårta inne i centrum sen körde vi ut på landet till ett hem där morfars kusin tror jag det var bodde, där åt vi tårtan och snackade lite.. senare körde vi tillbaka till hörby och lämnade av morfars moster igen sen körde vi vidare, skulle in på resturang och äta på vägen hem men den hade lagt ner så det fick bli Max i lund istället, påvägen hem körde vi även inom Orupsjukhuset och kollade,för min morfar har legat där efter han fick sin stroke så ville dom mest vissa för mig, direkt när jag kom hem gick jag och bytade om sen körde pappa till trina där vi hämtade upp henne,lizette och sofie. sen åkte vi in till malmö och mötte natha. så gick vi tjejer och kollade på Nrj in the park, dansade och sjöng/skrek rätt mycket gjorde vi också, när det var slut gick vi till mcdonalds,eller natha hade redan gått då sen sa jag&sofie hejdå till lizette&trina så gick jag och sofie till brandstationen och blev sedan hämtade av sofies pappa som körde oss hem.
tack för en trevlig avslutning på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0