solen steker livet leker, eller?

känner verkligen hur trött jag är nu och jag saknar emil jätte mycket så mitt tålamod är inte att leka med just nu, och allt känns så jobbigt.. hatar att ha den känslan. speciellt när jag vet om att jag antagligen inte kommer få träffa emil förän nästa veckan,men men life sucks!
skoldagen gick bra, fick ändå rätt bra schema. efter skolan följde frida med mig hem så fika vi lite med mamma och gunnel sen tog vi bussen till s.sandby skulle först åkt till lomma men vi orkade inte gå av bussen och vänta på nästa så vi åkte till s.sanby istället och åt glass, sen tog vi bussen tillbaka till lund där vi mötte max och gick in i några affärer och sedan till mcdonalds för max ville också ha glass,sen tog vi bussen hem.

exakt ett år sedan denna bilden togs idag.


Kommentarer
Postat av: frida

yeeaah :D <3

2009-08-22 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0