munken

skolan gick rätt snabbt idag ändån, precis vad jag hade hoppats på. När jag kom hem efter skolan somnade jag på soffan sen när jag vaknade åt jag och gjorde sedan matte läxan så den var klar, när det var färdigt kom frida,tessi,matte och emil e hit, så jag tog på mina rullor och åkte ut med dom, hamnade utanför max sen en snabb sväng sen träffade vi tove,krissy och linus. Stack hem runt 9e och sen kom emil och kim hit, vi kollade lite olika program och sen somnade kim så fick emil väcka han eftersom klockan blev halv 12.

bild från skolan idag när vi skulle ta en foto till lärarna, MUNKEN, (allt har sin förklaring)..haha

Kommentarer
Postat av: frida

HAHA munken forever!

2009-08-25 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0