lyckad maskerad

maskeraden blev lyckad igår, bilder lovar jag att komma med sen. jag stack till krissy redan tidigt, eller hon behövde hjälp med kläder till kvällen så jag packade ner alla mina saker och blev körd av tobbe till krissy, jag lämnade av mina saker sen gick vi till bussen och åkte in till entré. hon fick handlat vad hon skulle och sen åkte vi hem igen, jag fick gå hem om eftersom jag glömde massa saker, typiskt. haha! när jag kom tillbaka kom frida också så gick vi in och fixade oss. sen kom fler och fler, och vi lagade mat och grillade tillsammans.bilder senare.

här är iallafall smakprov på hur jag såg ut, Prinsessa!

Kommentarer
Postat av: evelina

helt klart den sötaste prinsessan ;)<3

2009-08-12 @ 17:47:46
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0