k.ä.r.l.e.k

kom hem för bara ett litet tag sedan, hade fullt upp igår därför inget bloggande.. jag blev väckt av frida runt ett tiden igår så fick gå och duscha & fixa mig direkt, sen körde mamma mig till bussen som jag tog in till malmö med frida och tessi, skulle egentligen tagit den med oscar,oskar,linus,timmy,matte,viktor och simon(tror inte jag glömt någon) men de missade bussen så vi tog den själva in till malmö och mötte sedan dom när de kom med nästa, Vi kom dit och gick och kollade på Rix Fm där massa artister var, när det var slut gick vi och åt. vi tjejer tog kebab och killarna åt på burger king, sen gick vi mest runt lite och tog sedan bussen hem vid 9o tiden, vi hoppade av utanför Filmkedjan och gick in & handlade godis sen gick vi hem till mig, sammtidigt som vi kom så kom även emil och hans syrra så jag sa hejdå till alla och åkte med dom hem, Vi började titta på Sex and the City filmen men fick bara se halva sen satte vi på The Hills säsong 5, sen vaknade vi runt halv 2 idag av att min pappa ringde, sen nu för drygt en timme sedan körde han mig hem.
XOXO

Kommentarer
Postat av: frida

älskar dig <3

2009-08-17 @ 00:18:32
Postat av: linn

älskar dig också <3

2009-08-17 @ 02:33:30
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0