inte sugen

har inte orkat blogga.. därför så dålig uppdatering! igår tog jag och pappa motorcyklen och körde till simrishamn, åkte hem till eva och tommy fast dom var nere och åt vid hamnen så vi gick ner dit och gjorde dom sällskap sen gick vi en sväng i hamnen och vidare hem till dom, tog en fika ute i solen och jag hoppade i poolen och badade 32 grader där i, det är lagom :) låg i poolen ända tills pappa tvingade upp mig, haha. så gick jag in och duschade sen körde vi hem och handlade med pizza. fick även träffat krissy och emil igår som nyss kommit hem då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuskigt..ja vill ha soool

2009-08-03 @ 15:34:16
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0