helgen

känns rätt tråkigt en sånhär lördags natt för imorgon när man vaknar är det söndag, vilket är en slappedag för mig då jag pluggar och bara ser TV och för det mesta handlar färdig mat, Sen har man en hel vecka framför sig. Har haft rätt fullt upp i helgen, därför denna dåliga uppdateringen. Igår var jag först i skolan sen stack jag hem om och sedan in till Lund igen med Terese och handlade armbanden jag snackade om, när vi kom hem mötte jag Lizette och vi gick hem till mig, senare kom även Frida och Terese och senare Mattias. Efter ett tag gick vi och mötte resten av folket och chill krökade ett tag, var rätt så bull och förflyttade oss mycket. Emil och Kim kom även senare och sen åkte jag med dom och vi släppte av kim sen stack hem till emil, Jag sov över där sen idag kom mamma och hämtade mig vid 2 tiden, Fixade mig direkt när jag kom hem sen vid 5 körde vi till Simrishamn, eller Jag körde faktiskt, gick jätte bra tyckte jag. I simsirhamn var det 15-års fest för min älskade kusin Josefine, släkten var samlad och det var mysigt! när vi kom hem körde pappa mig till Lizette där folket var, blev bara en liten stund där sen skulle de gå till Statoil men orkade själv inte gå med p.g.a kylan, klackarna och hade inga pengar med mig, nu ska jag sova!

bilder från helgen kommer också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0