happy?

vaknade upp brevid min älskade maja imorse, jag steg upp redan 10 över 6 så hon fick ligga kvar och sova, kännde mig inte alls trött idag, var nog lite pepp för dagen så kan ha varit därför. full dag i skolan med massa nya ämnen.. efter skolan tog jag bussen hem med terese, nu när vi är så stor klass har vi delat schema ibland och lite olika ämnen p.g.a vad vi gjort för några val, så de andra "staffanstorparna" hade redan slutat. direkt när jag kom hem började jag känna stressen eftersom jag inte var hemma förän tio över 3 och bussen till malmö gick kvart i 4a, så jag fick packa allt jag skulle ha med mig och gick sedan till busstationen, terese hoppade på 2 stationer efter, hoppade av på södervärn och p.g.a lite olika saker fick vi bli där en stund, dock inget jag kommer ta här på bloggen.. när det var klart så gick vi över gatan och skulle ta 8an, där mötte vi även krissy,emil e,oscar,jonas och niklas, vi åkte hem till fridas pappa där hon redan var med oskar,emil t,tove,linus och timmy. började "festa" eller jag stog för det mesta i hallen och vofflade först krissys hår sen mitt och sist toves. runt 7 tog de flesta bussen in till stan och gick på malmöfestivalen de andra stannade kvar ett tag p.g.a bussen och en massa annat men mötte de i centrum sen. sen tog jag och terese bussen hem, de andra gjorde också det men dom tog en annan buss.. hoppade av på busstationen och jag gick hem, ringde min saknade emil på vägen och snackade med han och vi la på för en liten stund sedan så snackade i sådär en timme, men nu ska jag sova, natti natti. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0