blue moon

vaknade för en kvart sedan igen, igår åt jag,frida,emil och kim grillat. jag och frida grillade det medan dom var påväg, blev flintastek med pommes och berarnisesås, och vi lyckades faktiskt! vi åt sen efter ett tag stack emil och kim igen för att hämta emils syster och köra henne till malmö, efter en och en halv timme var dom tillbaka (dryga killar alltså) när de kom hade vi tagit ut filtar i uterummet och tänt massa värmeljus, vi tog fram skip-bo och spelade några rundor och emil hade bara nybörjar tur, haha. vid halv 2 körde vi ut till statiol för dom skulle ha lite godis, sen stack vi in hos mig och jag&frida tvingade dom att se mamma mia, sen efter den gick vi och la oss, runt 6(?) somnade jag iallafall och klockan halv 10 väckte emil mig,därför jag nyss sovit igen. innan jag sov igen kollade jag och frida wallander med min pappa sen nu myser jag med maja.

älskling.

Kommentarer
Postat av: frida

kommentera gärna något trevligt :)

2009-08-14 @ 14:50:59
Postat av: frida

oj, glömde skriva en kommentar ;), men hade riktigt kul<3

2009-08-14 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0