blogg

har haft fullt upp idag, träffade lizette tidigare idag och vi tog en fika på bengtskonditori, mysigt och trevligt. sen gick vi en sväng sedan kom jag hem och gjorde lite nytta, efter ett tag gick jag ner till busstationen och tog bussen till lund med frida och  oscar, gick och kolla lite i affärer och sedan hem igen, klockan 6 var jag hos mina kusiner och åt, sen skulle jag,mamma och anna köra till hultens men då stängde dom så fick dom ett ryck att vi skulle köra till malmö och fika så det gjorde vi, blev varm choklad och mudcake för min del på espresso house sen stack vi hem till kusinerna igen och kollade tv, kom hem för ett litet tag sedan och nu har jag renbäddat och bytat om, väntar nu på emil som kommer när som helst, hörs imorgon antar jag? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0