viva la vida

nu har klockan slagit 16:20 och jag sitter här framför datorn igen, när man väll sätter sig så är man fast, tyvärr! haha.
det var några timmar sedan jag skrev sist och jag har faktiskt hunnit göra mycket, jag åt då somsagt frukost sen tömde jag diskmaskinen och diskade upp gårdagens disk.
sen gick jag ner och satte på mig träningskläder och började gyma, sprang på löparbandet, vibererade och boxades. efter det städade jag mitt rum eller rättaresagt vek in allamina kläder,
sen har jag sutit ute på trappan och snackat lite med folket och valt kläder till kvällen som jag snart ska prova så jag hoppas att det blir bra ni kanske undrar vart jag ska ikväll? jo famijen är bortbjudna till familjen törnqvist på grillning, mysigt! senare vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, vi får se vad det blir av kvällen
puss så länge
jag bjuder på några webb bilder på mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0