ROA DAG IMORGON

jag vaknde för typ en timme sedan, fattar inte hur jag ska kunna sova inatt.
iallafall min dag har varit bra började med svenska där vi skulle läsa en bok men jag och lizette satt och somnade i sofforna. sedan hade vi datorkundskap hade prov i excell och jag fick MVG,alla rätt!
maten var faktiskt god idag,men det var ju spagetti och köttfärssås.
sedan hade vi engelska där vi fick ny bok och lämnade in dom gamla,och slutligen medicinsk grundkurs där vi fick tillbaka våran prov och jag blev faktiskt godkänd, haha. sedan började vi jobba med caset ( ett uppdrag om att lösa en trafikolycka) och jag är i samma grupp som tom,my,elin och jacob nu. så vi började jobba på det och herregud vad jag skratade, skratade så mycket att jag började gråta.
när lektionen slutade skulle vi ta 12an men den kom aldrig så vi fick ta taxin istället, haha var väll en ganska rolig färd!
orkar inte berätta tyvärr,
men imorgon har vi ROA dag (räddning och ambulans) mellan 8:30 - 12:00
så då kommer brandmännen o.s.v

Kommentarer
Postat av: michelle

brandmän varför kan inte sånna komma till vår skola??

2009-04-16 @ 13:05:49
Postat av: Anonym

va dom så snygga linn? hAHAaaaaaaaaaaaaa:D<3

2009-04-16 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0