movie star

har nyss kollat på filmen i could never be your woman.
tyckte den var jätte bra, typsikt "mig" film, mycket kärlek. hihi
här får ni några klipp från filmen när dottern gjort om några kända låtar, hon har en underbar röst!
den första låten vet jag inte riktigt vad den heter orginal men den andra är britney spears-ops i did it again, gillar verkligen hur dom gjort om låtarna! lyssna på texten..



om ni har svårt för att höra vad hon sjunger,skriver jag kanske texten imorgon,om det önskas!

Kommentarer
Postat av: Veronica

den filmer är verkligen jätte bra och tjejen är så söt

2009-04-09 @ 09:54:57
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 10:00:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

> Kom in och lyssna mitt band vetja!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-10 @ 13:08:50
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0