mölle

efter jag skrev här sist fixade jag mig då, blev inte direkt träningskläder som jag skrev ändrade ut träningsbyxorna mot ett par jeans. pappa fixade fika (baguetter,saft och bananer) sen började vi köra, jag är ur-usel på namn och minns inte vad det hette minns bara att det var nära mölle. det tog iallafall en timme att köra ditt så mycket kan jag säga, när vi var framme parkerade vi bilen och började gå en lång bit i skogen, och skogen hade ju inte världens bästa stigar heller utan det var stenar,träd,lera,branta backar o.s.v allt som inte var lätt som sagt, var en kämpig bit att gå.
och träffade många turister längst stigen, när vi väll var framme, ja vad ska man förklara att det är var för något.. det var iallafall en gubbe som byggt en massa höga saker av trä som man kunde gå i, väldigt smala vägar måste jag tillägga. jag lägger upp bilder under så ni förstår bättre för jag kan inte förklara.
klicka på ALLA SMÅ BILDER för att få dom större
  
   

   
 


  
  

   


när vi sedan kom till bilen körde vi in till mölle, väldigt mysig by eller vad man ska kalla det,
där handlade vi glass och dricka.
mölle

vi var hemma igen i staffanstorp runt halv 6 tiden, så det blev en riktigt heldag.
pappa och jag körde direkt ut till willys för att handla mat,
blev kyckling kebab i pita som jag lagade!
efteråt övningskörde jag ut till vesum för att lämna mat till jesper och sen körde
vi till shell och tankade.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

oh my gosh! Man vill ju inte va i den där högen av trä(bitar?) om allt skulle rasa ihop, läskigt! :P



Kolla gärna in min blogg :)

2009-04-08 @ 02:05:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: linn

mja det var inte så läskigt, eller inte där nere för där var sten under så man kunde inte ramla ner någonstans. fast klättrat upp hade jag nog inte gjort :P

2009-04-08 @ 03:03:13
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0