min start på mitt lov

igår mötte jag kimmy och nathalie vid kyrkan sen cyklade vi vidare till citygross och väntade på johanna. när hon sedan kom handlade vi det vi skulle mashmellows, choklad, bland-godis, chips, dippa, cider och energidricka.
sen cyklade vi runt en massa i staffanstorp blev lite klydd o.s.v men hamnade tillslut hemma hos mig i mitt rum på golvet tillsammans med en massa tända ljus och vi sittande runt omkring. satte på en gammal skiva och lyssnade på den sammtidigt som vi grillade mashmellowsen på ljusen. senare tog vi fram spel, blev först julia spelet bara för tjejer "din hemliga beundrare" sedan min pojkvän. haha såna gamla spel, hade mycket roligt till dom speciellt när kimmy skulle säga 4 djur med horn så säger johanna en ledtråd " ett djur på tre bokstäver" kimmy: " åh jag vet!! en fågel" haha.
senare åkte även en gamal karaoke skiva fram med fullt av gamla låtar. och runt halv 12 kanske kom linus och oscar och hälsade på. dom stannade till alla gick hem runt ett tiden. tack för en trevlig kväll. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0