min dag

svenskan var inställd idag och därför började vi klockan 10.  första lektionen hade vi data och där satt vi bara och surfade på internätt. lektionen efter var engelska och där redovisade vi vår matilda bok. sen slutligen prov i medicin och det känndes bra. morfar och mamma kom och hämtade mig, vi körde hem till mormor och morfar och efter ett tag körde mamma hem och vi andra hämtade gunnel (mormors syster) och sen vidare till citygross för att handla. sen släppte dom av mig hemma där jag knappt han innanför innan jag gick till bråhög för att möta rasmus. på vägen hem gick jag inom mina kusiner och anna sorterade så jag fick lite pennor till skolan,tack för det! när jag kom hem satte jag mig vid datorn och snackade även lite med lizette, sen blev hon körd hit så gick vi ut i det sköna vädert och snackade. gick förbi james grill och där var krissy,helen,emma m.f så vi stannade där för att snacka med dom, efter ett tag kom även emil. tiden gick och det började bli kyligt så vi begav oss hemåt runt åtta, och då lagade jag middag, blev friterade lökringar med dippa. mums! nu ska jag bara fixa lite vid datorn, ledig imorgon fast ska plugga så längtar inte direkt.
dagens outfit
bruna leggings,vit tunika,vit kofta,brunt skärp och brunt hårband

och lite andra bilder från dagen..



Kommentarer
Postat av: niiiiiicole(:

snygging!

2009-04-01 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0