LÖRDAG

hejhej, jag är redan uppe och har ätit och fixat mig ganska tidigt för att vara mig faktiskt, jag vaknade redan vid 10 idag men låg kvar och drog mig väldigt länge,eller tills det knackade på dörren och jag gick för att kolla vem det var, det var min faster,kusin och min fasterns nya killes son. sen gick jag och åt frukost, pappa hade handlat hem bullar.
nu har jag bara väntat på att min ipod skulle laddas klart som den nu har gjort så nu ska jag bege mig ut på en joggingrunda eller bara gå snabbt, vi får se vad det blir!
igår var blev det föresten tv och film tittande med emelie,danne och max. kollade först på singing bee sen blev det filmen som kom efter tror den hette the beach så när vi hade sett mer än hälften satte vi på mamma mia istället men såg bara halva sen följde jag dom till bussen som gick klockan ett och sen följde jag max genom åkershus och sen träffade jag marcus och bara sa hej och när jag sedan gick hem genom åkershus igen så kom tobbe gående där framme så vi snackade lite sen gick jag hem och la mig.
nej nu måste jag ut och springa sålänge jag har lusten kvar.
puss

haha måste bara säga att jag har radion på och där sa dom nyss att en busschaför i frankrike stannade bussen för att rädda en groda på vägen och fick darför sparken, så kan det gå! 
och sedan sa dom att en kille hade smak av granbarr i munnen och då trodde dom att det berodde på något (minns inte riktigt vad) men sedan började han hosta blod också och fick därför undersöka det och då såg dom att det växte granbarr i lungorna på han.


Kommentarer
Postat av: lina

haha lol det med grodan

2009-04-19 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0